6 Kaedah Menghafal Kalimah bahasa Arab untuk seorang pelupa

Tempahan di buka sekarang.

eBook 6 Kaedah Menghafal Kalimah bahasa Arab untuk seorang pelupa.

kulit-6-kaedah

TENTANG EBOOK INI

eBook ini ditujukan khas untuk : mereka yang selalu lupa makna kalimah bahasa Arab dan mencari jalan untuk memperkuatkan hafalan.

  • Di dalam eBook ini dikongsikan 6 Kaedah yang saya gunakan untuk menghafal kalimah dan maknanya.
  • Ia terhad kepada 6 kaedah kerana saya pilih kaedah yang saya guna. Saya juga tak mahu pembaca eBook ini pening untuk memilih jadi saya yang pilihkan.
  • 6 Kaedah yang ada dalam eBook ini adalah kaedah yang saya ambil daripada guru-guru saya sejak zaman sekolah. Dan saya develop dengan cara saya sendiri supaya sesuai dengan diri saya yang lambat mengingat.
  • eBook ini dihasilkan seringkasnya kerana ia untuk dipraktikkan, bukan untuk dibaca teorinya. Memang ditulis supaya setelah itu diambil tindakan.
  • 6 Kaedah ini memang saya yakin keberkesanannya dan berjaya membuahkan hasil buat saya. Oleh itu, saya tak ragu-ragu mencadangkan anda mengikutinya.

EBOOK INI BUKAN UNTUK ANDA JIKA

eBook ini tidak sesuai dengan mereka yang ingin hafal cepat. Kerana, saya tidak menulisnya untuk mereka.

6 Kaedah ini hasil pengalaman saya, dan saya tidak melalui jalan cepat itu. Saya melalui jalan panjang untuk menghafal yang melaburkan masa dan tenaga. Jadi untuk hafal cepat, memang jujur saya katakan, eBook ini tidak sesuai.

Mungkin anda boleh carinya buku lain yang ada di pasaran.

Saya juga tidak cadangkan untuk membelinya jika sekadar ingin tahu. Sebab setelah membacanya, mungkin anda katakan di dalamnya ada kaedah yang telah diajarkan di luar sana secara percuma.

CARA MEMBELI EBOOK INI

dibuka-sekarang

eBook 6 Kaedah ini berharga RM5.00 sahaja. Kepada yang membeli sebelum 1 Januari 2017, akan dihadiahkan eBook BONUS yang menambahkan lagi keberkesanan 6 Kaedah tersebut.

Jika anda berminat buat tempahan, boleh ikut step ini

  • Buat bayaran secara online atau bank in kepada

CIMB
8602141442
Muhammad Hosnee bin Zainal Abidin

Bukti pembelian
Nama anda
No Telefon
Email

Setelah saya buat pengesahan pembayaran dalam tempoh 24 jam, saya akan send eBook tersebut melalui email anda.

JAMINAN

Jika setelah membaca dan mempraktikkannya, anda rasa tidak berhasil. Anda boleh hubungi saya untuk dapatkan panduan bagaimana cara yang lebih sesuai untuk menggunakan 6 kaedah ini.

Jika anda tak mahu menghubungi saya, dan ingin menebus wang anda, tiada masalah. Anda boleh beritahu saya, saya akan pulangkan. Dan eBook itu anda boleh simpan. Saya halalkan.

Leave a Reply

