Perancangan Februari 2017

Bermula tahun baru 2017 saya dah nyatakan azam saya, nak perbanyakkan perkongsian. 

Alhamdulillah matlamat Januari saya hampir tercapai semuanya. Kecuali satu perkara iaitu menjawab soalan 50 orang follower blog ini. Tak sempat buat. Tinggi sangat kot.

Masih belum tercapai lagi yang itu. Adapun yang lain alHamdulillah.

Walaubagaimanapun, saya masih bersemangat bagi merealisasikan azam 2017 ni. 

Maka suka saya kongsikan matlamat untuk Februari 2017 bersama anda yang membaca blog ini. Untuk semarakkan semangat tersebut.

Untuk Februari 2017, saya letakkan 3 matlamat besar.

  1. Menganjurkan 2 bengkel berkaitan Bahasa Arab dan Nahu
  2. Menyediakan 10 blog post 
  3. Mendapatkan 30 pendapat daripada 30 orang peminat ilmu Nahu untuk sama membangunkan blog CintaNahu ni.

Untuk matlamat pertama, saya telah pun siapkan rangkanya. Tinggal siapkan poster dan promosi sahaja.

Untuk kedua dan ketiga masih dalam fasa merancang.

Doakan saya supaya diberi kesihatan dan kekuatan untuk berkongsi dan bertukar pendapat dengan para peminat ilmu bahasa Arab.

P/s jika anda sudi bantu saya, saya sangat alu2kan 😀



Leave a Reply

